Ledenadministratie

Waar en hoe kan ik als secretaris inloggen?
Ga naar mijn.knbb.nl, log in met het u toegezonden wachtwoord en uw bondsnummer. Uw bondsnummer is uw gebruikersnaam!

Hoe kan ik als secretaris een inlogcode aanvragen of wat doe ik als ik mijn wachtwoord vergeten ben?
1:Ga naar mijn.knbb.nl
Klik op inloggen/wachtwoord aanvragen. Vul uw E-mail adres in en uw bondsnummer en klik op versturen. Er zal daarna automatisch een wachtwoord naar uw e-mail adres worden verzonden, mits uw e-mail adres bij de ledenadministratie bekend is! Hier kan enige verwerkingstijd voor nodig zijn. Deze mail kan mogelijk in uw "ongeweste e-mail" terecht komen.
2:Stuur een mail naar de ledenadministratie la@knbb.nl , met vermelding van uw NAW gegevens, het verenigingsnummer en uw persoonlijk bondsnummer.
 

Ik heb als secretaris een nieuw lid opgevoerd, maar waarom staat hij niet op de ledenlijst?
1: U bent waarschijnlijk vergeten de speler een lidmaatschap toe te kennen, bijv. spelend lid avondcompetitie, of bent u vergeten de gegevens op te slaan. U dient altijd op opslaan te klikken na een wijziging!
2: U heeft een nieuw lid opgevoerd met een datum in de toekomst.Hij zal dan pas op deze datum te zien zijn op de actieve ledenlijst.Tot die tijd kunt u hem vinden op de inactieve ledenlijst.

Waarom kan ik als secretaris bepaalde gegevens niet wijzigen bij de leden van mijn vereniging?
U kunt de achternaam en geboortedatum van een persoon niet zelf wijzigen. Deze gegevens veranderen in principe nooit. Als blijkt dat u hierin een fout heeft gemaakt dan kunt u dit doorgeven aan de ledenadministratie. Dit kunt u doen per e-mail aan la@knbb.nl of per brief naar:

KNBB, t.a.v. Ledenadministratie, Archimedesbaan 7, 3439 ME Nieuwegein

Gelieve hierbij altijd het bondsnummer, de oude (onjuiste) gegevens en de nieuwe (gewenste) gegevens te vermelden.

Uitleg taken bestuur vereniging

Volg ons online
>