Storing in All United / Mijn KNBB opgelost

De storing in All United / Mijn KNBB is gelukkig opgelost! Gelukkig, want deze kwam wel op een erg ongelukkig moment: aanloop naar nieuw seizoen, periode met veel mutaties, deadlines etc. En, duurde helaas ook langer dan wij hadden gehoopt.

06 juni 2025

Gelukkig lijkt alles weer te werken! Zouden mutaties alsnog niet lukken, laat ons dit weten via een mailtje aan la@knbb.nl, liefst ook met gegevens van wat u had willen aanpassen. 

Excuses voor het ongemak!

 

---

 

Origineel bericht over de storing:

Al sinds begin deze week is het lastig (en soms: onmogelijk) om mutaties toe te passen binnen All United / Mijn KNBB. Heel concreet voorbeeld: secretarissen van verenigingen die geen nieuwe leden kunnen aanmelden. Niet fijn, zeker in een tijd als deze: aanloop naar nieuw seizoen, periode met veel mutaties, deadlines etc. 

Wij hebben al op maandag melding gemaakt bij All United van deze storing, en hadden de hoop dat deze direct zou worden opgelost. Helaas is dit nog niet gelukt, al wordt er momenteel bij AU hard gewerkt aan de oplossing.

Betekent dus: zouden mutaties niet lukken, dit ligt niet aan u.

Op het moment dat de storing zal zijn opgelost, hopelijk dus spoedig, plaatsen wij dit direct op www.knbb.nl en ook op www.facebook.com/KNBB.Biljart 

 

Districten KNBB Leden/Lidmaatschap
Volg ons online